dr Adam Zemełka - doktor psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu, pedagog resocjalizacyjny i socjoterapeuta. Ukończył szkołę psychoterapii poznawczo behawioralnej zaburzeń osób dorosłych (I stopień) oraz całościowy kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Wykładowca w Collegium Civitas w Warszawie oraz Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. Interesuje się neuronauką stosowaną w psychoterapii, edukacji i rozwoju osobistym człowieka.
mgr Ewelina Wróbel - dyplomowany psycholog, psychoterapeuta psychodynamiczny i socjoterapeuta z uprawnieniami pedagogicznymi. Posiada uprawnienia do badań psychologicznych kierowców oraz terapii ofiar wypadków drogowych. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Doświadczona w prowadzeniu warsztatów i szkoleń, jak i w pracy z klientem indywidualnym. Stale podnosi kwalifikacje zawodowe poprzez kształcenie na studiach podyplomowych oraz szkoleniach specjalistycznych. Posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz z osobami z zaburzeniami psychicznymi.
W swojej pracy stara się czerpać z osiągnięć różnych nurtów psychologii. Skutecznie wdraża w kontakcie z klientami metody Racjonalnej Terapii Zachowań M. Maulstby'ego, Racjonalno- Emotywnej Terapii Zachowań Alberta Ellisa, Terapię Poznawczą Aarona Becka oraz terapię relacji z obiektem.
mgr Ewelina Wróbel - dyplomowany psycholog, psychoterapeuta psychodynamiczny i socjoterapeuta z uprawnieniami pedagogicznymi. Posiada uprawnienia do badań psychologicznych kierowców oraz terapii ofiar wypadków drogowych. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Doświadczona w prowadzeniu warsztatów i szkoleń, jak i w pracy z klientem indywidualnym. Stale podnosi kwalifikacje zawodowe poprzez kształcenie na studiach podyplomowych oraz szkoleniach specjalistycznych. Posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz z osobami z zaburzeniami psychicznymi.
W swojej pracy stara się czerpać z osiągnięć różnych nurtów psychologii. Skutecznie wdraża w kontakcie z klientami metody Racjonalnej Terapii Zachowań M. Maulstby'ego, Racjonalno- Emotywnej Terapii Zachowań Alberta Ellisa, Terapię Poznawczą Aarona Becka oraz terapię relacji z obiektem.
_____________________________________________
"...kiedy zacząłem wykorzystywać REBT w terapii moich stałych pacjentów, a także z ochotnikami, uświadomiłem sobie, że ludzie mogą korzystać z publikacji, nagrań i innych materiałów edukacyjnych, aby wspomóc swoją terapię oraz w ramach autoterapii. REBT bowiem to niezwykle edukacyjna metoda, co widać zarówno podczas trwania sesji terapeutycznej, jak i poza nią. Jej założenia można przystępnie wytłumaczyć [...] i może z nich korzystać większość ludzi, którzy chcieliby zastosować je w swoim życiu. Z kolei ci, którzy poznali już zasady tej metody, mogą ich nauczyć innych.[...]
Im więcej moi pacjenci uczyli o REBT innych, tym więcej też niejednokrotnie pomagali samym sobie. Jest to prawidłowość, która prawie sto lat temu zauważył znany edukator John Dewey - ucząc czegoś innych, sami sobie to lepiej przyswajamy. Ta prawda odnosi się szczególnie do REBT."
(A. Ellis, "Jak zadbać o własne szczęście, Kraków 2008, s. 128,129)